La Mouche gehaald - Reisverslag uit Le Clerjus, Frankrijk van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu La Mouche gehaald - Reisverslag uit Le Clerjus, Frankrijk van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

La Mouche gehaald

Door: Antonio/Ruud

Blijf op de hoogte en volg MC

25 Januari 2009 | Frankrijk, Le Clerjus

Na een wat langzame start is de eerste dag toch goed verlopen. Onderweg weinig sneeuw gezien. Alleen in de Ardennen. Na een omtrekkende beweging waren we toch al om 19 uur bij La Mouche waar de kachel al voor ons brandde. Alles goed dus......, oh nee toch niet helemaal. Bij Gijs ging het laadstroomlampje aan. Hij laadt niet meer bij. Na een heerlijke maaltijd en de nodige biertjes 's nachts toch nog even aan het sleutelen geslagen. Na het slopen van de halve motor bleek het euvel een slechte stekkerverbinding te zijn. Een rustige 1e dag dus.
Inmiddels uitgeslapen, buikje vol en klaar voor dag 2. Tot morgen.

• 25 Januari 2009 - 08:14

Tanja:

Ehhh, de nodige biertjes, waren hier ook "nodig" kortom Wilma ligt nog lekker te slapen want we gingen vanmorgen pas vroeg naar bed duuuussssssss. Vandaag komt het IJmond groepje deze kant op dus dan doen we het nog maar een keer dunnetjes over, veel plezier aldaar (trouwens hier vannacht ook vorst)

• 25 Januari 2009 - 09:37

Tiny Suijkerbuijk:

Kom op bikers, jullie kunnen het. Groetjes en goede trip

• 25 Januari 2009 - 10:46

Madeleine:

Nou nou wat een understatement, "een wat langzame start"! Om de lezer een leuk verhaal te bieden mag het best wat uitgebreider mannen!
    Toch hebben jullie het nog snel gedaan naar La Mouche, jullie waren net zo snel in Frankrijk als ik thuis!

• 25 Januari 2009 - 12:36

5valve:

knap dat jullie dat stekkertje nog konden vinden

• 25 Januari 2009 - 12:51

Metaltiger:

Euhh ja hier zijn toch ook de nodige versnaperingen doorheen gegaan:) Laat k t maar 'levenselixer' noemen?! hahaha. Is soms best hard nodig...En k sluit me bij Madeleine aan; t verhaal mag best wel wat uitgebreider voor de 'trouwe' lezers!!;)of euhh thuisblijverts hihihi.
    Veel rij/bierplezier!!!

• 25 Januari 2009 - 13:25

Bertus :

mooi zo een ritje zou ik ook wel willen maar we gaan niet zo een ronde maken wij rijden zondag met 3 spannen richting solla dan treffen we jullie daar wel als we hebben een varken aan het spit bij voor de grote honger groeten bertus en de rest

• 25 Januari 2009 - 17:45

Nory/Hessel/Janneke:

Janneke: Zo, even spieken of er over vandaag al iets opstond. Nee, dus. Ik kijk later op de avond nog wel even.
    Nory: Vandaag waren we naar België, we waren daar naar de rommelmarkt
    "de zeven ambachten" .
    Daar heb ik 2 boeken van de dolle tweeling gekregen van mamma en ik heb zelf een digitale camera gekocht van mijn spaargeld. (20 euro)
    ik mis je...
    Hessel: Ik heb een actionman op een off the road motor en twee dinky toys gekregen. De motor maakt echt geluid. Daarna zijn we nog even naar de Mc Donalds in Heinsberg geweest. Kus Hessel.

• 26 Januari 2009 - 15:21

Jos ( La Mouche ):

Jammer adt ik jullie gemist heb jongens, maar ik begreep dat het gezellig was, veel plezier og en hou het heel!