komen we ooit nog weg? - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu komen we ooit nog weg? - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

komen we ooit nog weg?

Door: Enigma

Blijf op de hoogte en volg MC

24 Januari 2009 | Nederland, Posterholt

Het is nu half een en we zijn nog niet vertrokken. Na gisteravond, toen we onze reisplannen onder het genot van wat drankjes hebben doorgesproken, ging vanmorgen het opstarten al wat moeilijk. Tijdens het warmdraaien der motoren lag er opeens een plasje olie onder de motor van Antonio. Daarom moest er even gesleuteld worden. We moeten nog 470 km vandaag dus het zal wel snelweg worden willen we nog voor middernacht aankomen...

• 24 Januari 2009 - 10:47

Klukman:

EEN GOED BEGIN IS HET HALVE WERK,vanaf nu kan het alleen maar beter,maar iedere keer als Cor naar de zon gaat,gaan jullie de kou in,zijn jullie ook Natives maar dan van de Eskimo kant???Greetz Kluk

• 24 Januari 2009 - 10:52

Mike:

Da's geen olie, iemand had gisteravond een fles dropshot laten vallen zeker !!! Hup gaan met die banaan ..... Mike

• 24 Januari 2009 - 10:52

Tiny Suijkerbuijk:

Het zal ook eens in een keer goed gaan hé Antonio. Ik hoop voor jullie dat het euvel snel is opgelost, zodat jullie aan je reis kunnen beginnen. Groetjes en succes.

• 24 Januari 2009 - 11:39

Thuisblijver Michel:

succes mannen!!
    ik hoop dat de motor alleen zijn territorium wil markeren. goede reis!

• 24 Januari 2009 - 12:39

Rob:

Kleinigheidje blijf je houden.

Goede fahrt. (niet te verwarren met fart)

• 24 Januari 2009 - 13:05

5valve:

He jongens, niets vergeten? www.oliepeil.nl

• 24 Januari 2009 - 14:38

Arie:

Shit waar ken ik dit van.... hopelijk blijft het hierbij en wordt het sletelen niet net als met de noordkaaprit.

• 24 Januari 2009 - 16:09

Wilco:

Wat 'n gezeur om n plassie olie..... gewoon wegrijden dan is die olie toch ook weg?! ^ ^
    Eigenwijs gedoe met pakkingen heb ik begrepen uit goed ingelichte bron "bij dit model hoeft die papieren pakking er niet in..." Ja ja ..... milieudelinquent!

Veel plezier verder!

• 24 Januari 2009 - 16:36

Cees Klep Of Boor :

He jongens Wil wel zeggen dat er olie in zit.Zeggen ze bij een ander merk .Noem geen namen .In ieder geval een goede reis .En dat gaat goed komen Groetjes Cees

• 24 Januari 2009 - 17:13

Edje Klep:

hoop nog wel op beetje sneeuw anders is geen winter treffen
    veilige km
    en veel plezier
    van hier uit zonnige zuiden

• 24 Januari 2009 - 17:40

Marcel Creemers:

Hoi Antonio en alle bikers,
    Hopelijk zijn jullie al vertrokken en komen jullie op tijd aan bij jullie eerste stop .
    Wij wensen jullie een goede reis veel plezier weinig pech en goed weer terug,'
    Groetjes Marcel ,marie-jose mandy en roel creemers

• 24 Januari 2009 - 17:51

Leon:

Een beetje olie???
    Wie maakt zich daar nu druk om.Kan me nog een tijd herinneren dat we een geheel motorblok moesten uitwisselen om op het elefanten te geraken.Maar Antonio kennende word ook dit weer klusje weer geklaard.Groetjes vanachter de geraniums.....Leon

• 24 Januari 2009 - 22:13

Jack & Ben:

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan, hihi.

In ieder geval heel veel plezier!!

Groetjes uit Den(k)Helder

• 25 Januari 2009 - 03:09

Cor Lanser:

Hallo Ijspegels,
    Olie onder de motor?? die hoort toch in de motor ?? Nou wij hebben meer last van een plas zonnebrandolie .pas op voor het uitglijden in de sneeuw dan zullen wij uit kijken voor uitglijden in ons tropische zwembad gr van de tropic boys