Home sweet home (waar is de sneeuw gebleven?) - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu Home sweet home (waar is de sneeuw gebleven?) - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

Home sweet home (waar is de sneeuw gebleven?)

Door: Ruud/Antonio

Blijf op de hoogte en volg MC

02 Februari 2009 | Nederland, Posterholt

Het ontbijt in Hotel Bergwinkel was zeer compleet en zeker niet jaren 60-style ;)
De uitbaatster had goed d'r best gedaan en kwam zelfs nog een ontbrekend plakje ham brengen dat ze vergeten had!
Na alles weer opgepakt te hebben bleek dat het die nacht weer gesneeuwd had. Met een paar centimeter onder de banden vertrokken we huiswaarts.
Omdat we vlakbij de Vogelberg waren zijn we daar over een aantal zeer mooie weggetjes gereden. Hierna de snelweg op om in de buurt van Giessen Erik Jan uit te zwaaien. Hij vervolgde zijn weg via de Autobahn naar het noorden. De vier overgebleven Alprijders reden deels binnendoor naar Koblenz om daar dan toch maar de Autobahn te nemen. Het binnendoor rijden kost erg veel tijd, vanwege de vele Deutsche Sonntagsfahrer.
Bij Mönchengladbach scheidde Ruud zich van de rest af, hij wilde ook door naar huis.
Antonio, Roger en Gijs reden van hier binnendoor naar Posterholt voor een Afterparty.

Met dit laatste verslag is dan ook een einde gekomen aan de MC Alzheimer Alp-Rally. Een rally die de mannen door 11 landen voerden en over vele besneeuwde passen met steigingen tot 16%. Vanuit Posterholt werden 3113 kilometer afgelegd.
Er zijn veel foto's en diverse filmpjes gemaakt. Roger gaat hiervan tzt een compilatie op DVD maken.

Weet wel haast zeker dat deze Rally een vervolg gaat krijgen!

Heren bedankt voor de gezelligheid!

Verder willen we ook iedereen bedanken voor het meeleven en alle leuke reacties. Ook bedanken we Andrew voor het volgen van de MCA ALP-rally op www.oliepeil.nl.

Onze vijanden met hun sneeuwschuivers mogen ook weer aan de slag. De Alpen zijn weer veilig. The boys have left the playground.

In de loop van de avond proberen we nog wat meer foto's te plaatsen. Dus blijf kijken. De video op deze site mocht maar 60 sec. duren. Daarom is dit een verkorte versie van de compilatie die op Youtube is geplaatst. Daar is het filmpje van 7 min. te zien onder: nl.youtube.com/watch?v=VB14_nkIlYg

Door wat overhaast knip- en plakwerk loopt het geluid niet helemaal synchroon met de beelden. Er zitten 2 crashes in. Aan jullie de taak om ze te vinden.
Veel kijkplezier en blijf ook onze hompage www.mc-alzheimer.nl volgen voor meer story's, pictures en films van de ALPrally en MC Alzheimer.

Erik-Jan, Gijs, Roger, Ruud en Antonio

• 02 Februari 2009 - 17:44

Tiny Suijkerbuijk:

Welkom weer thuis mannen. Leuke rit gehad, en ervaring rijker weer, en hopenlijk geen illusie armer. Maar volgens mij hebben jullie het wel heel gezellig gehad samen. Dus groetjes en tot een volgende spannende rit.

• 02 Februari 2009 - 17:51

Metaltiger:

mmm...ga dit missen al die stukjes elke dag...alhoewel...
    Fijn dat iedereen weer veilig is thuis gekomen!!:)There's nothing like home sweet home!;)