Elefanten of toch niet? - Reisverslag uit Bogen, Duitsland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu Elefanten of toch niet? - Reisverslag uit Bogen, Duitsland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

Elefanten of toch niet?

Door: Ruud

Blijf op de hoogte en volg MC

31 Januari 2009 | Duitsland, Bogen

Vandaag na een redelijke nachtrust vertrokken uit Tsjechië. Was toch best wel frisjes daar in dat land ten oosten van Die Heimat. In no-time reden we in Duitsland en niet veel later stonden we (Roger/ErikJan/Ruud) aan de kant. Een undercover audi von der Polizei had ons aan de kant gezet. Na de gebruikelijke beleefdheden mochten weer met de gratie van god verder rijden (of lag het aan de stickers in ErikJan z'n paspoort).
Nog even verder rijden en we waren bij het terrein van Elefanten. Tijdens het parkeren voor de inschrijftent reed Gijs nog ff de koffer van antonio aan vellen. Overigens staat dit alles haarscherp op video, altijd handig voor de verzekering. Hierna het terrein op en na 2 bochten ontmoetten we het kampement van de 'grote' groep Alzheimers. Na wat hoi en ha's bleek dat iemand van de groep ietwat ziekies te zijn (was gewoon het bier zat). Zij hadden besloten om vandaag te vertrekken. Na een weinig overleg hebben wij unaniem besloten ook te volgen. Byebye Elefanten!
Uiteindelijk vertrokken we met 8 spannen en 11 man van het treffenterrein. Na een korte rit kwamen we nog in het licht aan in het Gasthof Wurm in Bogen. Na ons gesetteld te hebben in de diverse kamers zijn we de Bierstube ingedoken. Wat later heeft Dick 10 grilltellers en een stuk ander vlees besteld en de wedstrijd kon beginnen. Uiteraard heeft Alzheimer gewonnen!
Nu zitten we nog wat na te tafelen (oftewel zuipen tegen de klippen op) in de stube. Geen idee waar dit eindigt maar haast hebben we morgen zeker niet.
Zo zie je maar weer, de planning van een motorrijder is zo flexibel als een opblaaspop.
Geen enkel probleem dus, gewoon doen waar je zin in hebt en zorgen dat je op thuis komt ;)
Morgen is er weer een verse dag en we zien wel waar we eindigen.

• 31 Januari 2009 - 09:23

Thuisblijver Michel:

tja gelukkig hebben jullie al n hele mooie tour achter de rug.
    volgens mij pakken jullie zeker weer die mooie berg passen terug!
    enjoy.

• 31 Januari 2009 - 11:14

Theo:

nou nou wat krijgen we nou een beetje koppijn en dan naar huis? maar wel savond's weer aan het bier ??
    ik ken me nog van een paar jaar geleden herinderen dat iemand naar huis ging die zijn schoen kapot was.kunnen die twee mekaar soms? nouja iedergeval zijn de nieuwkomers er toch even geweest gefelicitaart ene een biertje verdient proost.

• 31 Januari 2009 - 11:19

Metaltiger:

Tsja tis jammer dat t zo afgelopen is maar wel begrijpelijk. Maar wie weet wat jullie nog meemaken...jullie zijn nog steeds onderweg...Hopelijk nog ff veel fun!!!

• 31 Januari 2009 - 11:28

Hoey:

hier met hoey
    als jullie dit nog op tijd lezen kun je nog naar mc vorst party gaan
    daar kun je binnen kampere en live band
    in een verwarmde loods
    en smorgens gebakke eiere
    dit vind plaats op 31-1
    op de zanterweg lottum.

• 31 Januari 2009 - 11:42

Madeleine:

Ja Theo dat was de Cowboy uit Tuitjenhorn en wat hebben we hem uitgelachen ;-) Maar goed jullie zijn er geweest en wij niet!

• 31 Januari 2009 - 12:53

Dropshot:

Ja mannen zo ga je op stap en zo ga je weer richting huis dat is altijd zo met de leuke dingen die we meemaken,goed dat alles al met al op een paar kleine mankementen goed verlopen is en we hopen jullie volgende maand op een of ander treffen weer tegen te komen ,wij blijven nog een weekje of drie door genieten van de leuke dingen die je hier dagelijks meemaakt
    Cor is vandaag zijn eigen pad verder gegaan met z,n chat vriendinnetje dus misschien treffen we die later nog .
    groetjes jan en kees

• 31 Januari 2009 - 18:42

Arie:

Ziet gezellig uit, jammer van het eerdere vertrek.

Volgens mij is de driepoot ook niet meer geheel volgens specificaties!