ALPriders weer "alleen" (op zoek naar sneeuw) - Reisverslag uit Gersfeld, Duitsland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu ALPriders weer "alleen" (op zoek naar sneeuw) - Reisverslag uit Gersfeld, Duitsland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

ALPriders weer "alleen" (op zoek naar sneeuw)

Door: Antonio

Blijf op de hoogte en volg MC

01 Februari 2009 | Duitsland, Gersfeld

Na een nachtje met de hele groep feesten op de vertrouwde stek in Bogen, gingen beide groepen toch weer uit elkaar.

De afdeling IJmond ging rechtstreeks via de snelweg en probeerde zo iets eerder thuis te komen.
De ALP-rally groep vertrok even later om door te gaan met wat we al de hele week doen, namelijk sturen via zoveel mogelijk leuke wegen. Alleen nu helaas niet over passen en ook niet meer door de sneeuw. Aan het einde van de dag gingen de wegen toch weer omhoog en reden we zowaar weer door een flink besneeuwde omgeving. Onze rit eindigde vandaag in Gersfeld in Hotel Bergwinkel. Een 60-er jaren accomodatie, waar wij de enige gasten zijn. We moeten een hele wandeling maken via de erg steile dorpsweggetjes om een maaltijd te kunnen scoren. Voor de zoveelste keer smaakt ons het eten en de drank weer opperbest. Na de klim terug naar het hotel hebben we de avond afgemaakt in de Aufenhaltsraum met muziek in de stijl van het hotel.
Inmiddels zitten we na een goede nachtrust aan een heerlijk ontbijtje en maken we ons op voor de laatste etappe, terug richting Posterholt via de Eifel.

• 01 Februari 2009 - 08:07

Klukman:

ugh...mij diep geraakt door tipi met schotel....mij denken waar gaat het heen?zien dat jullie al bijna thuis zijn,mij wensen julli nog veilige trip..greetz kluk

• 01 Februari 2009 - 08:44

Metaltiger:

Jullie hebben t in ieder geval met stijl en sneeuw kunnen afsluiten;)
    Veilige thuiskomst allemaal!!!
    What a hell of a trip, respect!!

• 01 Februari 2009 - 11:30

Mascha:

Zo, zelf net terug uit de franse Alpen (waar we ons niet bezig hebben gehouden met internet maar met snowboarden, bier drinken, eten en slapen) en gelijk maar 'even' jullie verslag doorgeworsteld.
    Ziet er weer errug avontuurlijk uit allemaal!! En Ruud, ik dacht dat je het snowboard zou meenemen? Ik had wel wat van zulke actiefoto's willen zien! :)
    Jammer dat het Elefanten een flitsbezoek werd, maar ach, hebben jullie weer een reden om volgend jaar weer een ritje te verzinnen naar Solla! ;) (alsof er een reden nodig is......;)

• 01 Februari 2009 - 11:38

Tiny Suijkerbuijk:

Leuk mannen, en veilige thuiskomst gewenst.

• 01 Februari 2009 - 11:44

Theo:

nou manne dat is een mooie afsluiting hier valt nu ook een beetje snooie dus dat zal in het mooie limburg dus ook wel zo zijn.
    mooier kun je het niet krijgen denk ik.
    welkom thuis enne ik kan jullie niet binnenhalen maar dan maar even zo proost.

• 01 Februari 2009 - 12:23

Wil:

Vanavond lekker "herinneringen" ophalen? Sluit deze geweldige trip maar af met een goed glas!!!Wat is er overigens van de ski's voor de Alfa over? Niks meer over gehoord, zijn zeker een roemloze dood gestorven in een of andere kliko???

• 01 Februari 2009 - 16:21

Henk En Dikkie :

Prachtige rit gemaakt jongens. Was leuk om jullie te volgen via deze site.
    Nu op naar huis??
    Een veilige thuiskomst gewenst door ons.

• 02 Februari 2009 - 09:34

El Gado:

Knap hoort !
    'k ben weer jaloers.
    En NEE Ruud, ik ruim de HD nog niet op!

• 02 Februari 2009 - 14:44

5valvae:

leuk filmpje voor www.oliepeil.nl dank je wel jongens

• 02 Februari 2009 - 16:05

Michel: