Home sweet home (waar is de sneeuw gebleven?) - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu Home sweet home (waar is de sneeuw gebleven?) - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

Home sweet home (waar is de sneeuw gebleven?)

Door: Ruud/Antonio

Blijf op de hoogte en volg MC

02 Februari 2009 | Nederland, Posterholt

(Meer info en video toegevoegd)
(11 februari, tekst en link YouTube aangepast)

Het ontbijt in Hotel Bergwinkel was zeer compleet en zeker niet jaren 60-style ;)
De uitbaatster had goed d'r best gedaan en kwam zelfs nog een ontbrekend plakje ham brengen dat ze vergeten had!
Na alles weer opgepakt te hebben bleek dat het die nacht weer gesneeuwd had. Met een paar centimeter onder de banden vertrokken we huiswaarts.
Omdat we vlakbij de Vogelberg waren zijn we daar over een aantal zeer mooie weggetjes gereden. Hierna de snelweg op om in de buurt van Giessen Erik Jan uit te zwaaien. Hij vervolgde zijn weg via de Autobahn naar het noorden. De vier overgebleven Alprijders reden deels binnendoor naar Koblenz om daar dan toch maar de Autobahn te nemen. Het binnendoor rijden kost erg veel tijd, vanwege de vele Deutsche Sonntagsfahrer.
Bij Mönchengladbach scheidde Ruud zich van de rest af, hij wilde ook door naar huis.
Antonio, Roger en Gijs reden van hier binnendoor naar Posterholt voor een Afterparty.

Met dit laatste verslag is dan ook een einde gekomen aan de MC Alzheimer Alp-Rally. Een rally die de mannen door 11 landen voerden en over vele besneeuwde passen met steigingen tot 16%. Vanuit Posterholt werden 3113 kilometer afgelegd.
Er zijn veel foto's en diverse filmpjes gemaakt. Roger gaat hiervan tzt een compilatie op DVD maken.

Weet wel haast zeker dat deze Rally een vervolg gaat krijgen!

Heren bedankt voor de gezelligheid!

Verder willen we ook iedereen bedanken voor het meeleven en alle leuke reacties. Ook bedanken we Andrew voor het volgen van de MCA ALP-rally op www.oliepeil.nl.

Onze vijanden met hun sneeuwschuivers mogen ook weer aan de slag. De Alpen zijn weer veilig. The boys have left the playground.

In de loop van de avond proberen we nog wat meer foto's te plaatsen. Dus blijf kijken. De video op deze site mocht maar 60 sec. duren. Daarom is dit een verkorte versie van de compilatie die op Youtube is geplaatst. Daar is het filmpje van ruim 6 min. te zien onder: http://www.youtube.com/watch?v=TbMrKbsHElc

Veel kijkplezier en blijf ook onze hompage www.mc-alzheimer.nl volgen voor meer story's, pictures en films van de ALPrally en MC Alzheimer.

Erik-Jan, Gijs, Roger, Ruud en Antonio

• 02 Februari 2009 - 18:37

Ruud:

Het was GOED!

• 02 Februari 2009 - 19:15

Gijs:

mannen motorrijders ik heb erg genoten van uw aller stuurkunsten, stunts, gezelligheid en lol. tot ziens in de motorschuur of op een ander goed samen zijn!

• 02 Februari 2009 - 20:31

Antonio:

Ik sluit me hier bij aan. Het was anders dan de Noordkaaptrip(s), maar zeker niet minder mooi en bijzonder. Te gek gewoon!

• 02 Februari 2009 - 20:59

Geertje En Jules:

hoi antonio,
    leuk dat je weer in het posterse land bent.
    ik vond je mailtje erg leuk ik heb je gevolgd hihi fijn dat jullie weer heel zijn aangekomen.

Groetjes Jules en Geertje

• 02 Februari 2009 - 21:25

Wilco:

O... Heejjjj ik zie net dat jullie weg zijn geweest! Was 't leuk? :-D

• 02 Februari 2009 - 21:51

John Dreuning:

Mooie trip hebben jullie gemaakt mannen!
    En wat een groot aantal prachtige sfeerfoto's, da's natuurlijk goed voor het collectief geheugen ;-)

Rij veilig èn vooral heel veel, Mc Alzheimer!

• 03 Februari 2009 - 05:36

Mr-president:

Hallo mannen,
    Ik zie dat jullie alweer thuis zijn, ik ben pas begonnen, ne ne nenene !! sorry dat ik zo laat reageer maar ik heb een paar dagen geen computer gezien. Ik zie dat jullie het goed naar jullie zin hebben gehad, mooie foto,s en een leuke video. grtz Cor

• 03 Februari 2009 - 09:32

5valve:

En het lange filmpje is natuurlijk ook te zien op www.oliepeil.nl

• 03 Februari 2009 - 15:25

Hey Rocher,

HebjijdelaptopvanAntoniomeegenomen??

• 04 Februari 2009 - 16:04

Hoey:

een mooie tocht die julli
    daar gemaakt hebben.
    maar een ding hebben julli het wel late afweten.
    en dat is de overnachting
    in toermansbang geen camp
    en campvuur alleen een nep foto .dat was toch
    niet het doel.
    in 2010 kun je het over
    doen.???

• 04 Februari 2009 - 18:48

Wil Spoort Niet!:

Hey manneuh, hier komt toch wel een royale reunie van he? Ben benieuwd naar jullie collectief geheugen (lees: stoere verhalen)over deze waanzinnige tocht!

• 05 Februari 2009 - 07:35

Antonio:

Hoi Hoey,
    Even ter verduidelijking.
    Het Elefanten was niet het doel, wel een tussenstop in de rally. De rally zelf was het doel, met alle sneeuw, landen en passen. We hebben besloten om samen met de andere Alzheimers mee te gaan met Dick die behoorlijk ziek was (en trouwens niet van de drank). Dit vonden we belangrijker dan rondhangen op een treffen (waar Gijs en ik al 14 keer zijn geweest).
    Overigens was het Elefanten niet meer wat het geweest is en zoals jij het kent (maar dat kan ook aan mij liggen na 14 keer).
    Ik denk wel dat er in 2010 een vervolg komt. Maar het Elefanten zal hier bijna zeker geen deel van uitmaken. Waarschijnlijk wel een ander treffen in de Alpen, maar dat zien we volgend jaar wel.

• 05 Februari 2009 - 10:40

Dropshot:

Hallo
    Fijn om te horen dat jullie weer allemaal veilig thuis zijn en heb genoten van het sneeuwavontuur ,wij blijven nog even onder het zonnetje rijden maar zogauw ik terug ben kom ik ook weer kou lijden op de treffens
    groetjes kees en jan

• 08 Februari 2009 - 11:33

Hoey:

he antonio je tandjes
    zijn nog goed scherp;

maar toch ??? had op zun minst een paar man daar kunnen blijven voor de sfeer mee te nemen van het geheel.