Sloveense nachten zijn lang - Reisverslag uit Kapfenberg, Oostenrijk van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu Sloveense nachten zijn lang - Reisverslag uit Kapfenberg, Oostenrijk van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

Sloveense nachten zijn lang

Door: Antonio

Blijf op de hoogte en volg MC

28 Januari 2009 | Oostenrijk, Kapfenberg

Na een prachtige nacht kregen we een uitgebreid maar erg luidruchtig ontbijt met alles erop en eraan, inclusief sloveens vitaminedrankje (40%) Iedereen krijgt trouwens nog de groeten van Bogo (goedverdomme eikels)Bogo nog superbedankt voor het waanzinnigge onthaal.
Gelukkig op tijd weer op pad (12:45uur) Via een vol besneuwde Jezersko-pas naar Autriche.
Een glijpartij waarbij Gijs de rondtollende Roger niet kon ontwijken. Roger scoort hiermee wel punten, want Gijs had 'm net close-up in beeld. Beelden volgen later. Gelukkig zijn de bikes sterker dan de stuurneuzen. Niks kapot dus. In Oostenrijk een stukje snelweg genomen. Vanuit Bruck a.d. Mur weer binnendoor. Daar was de benzinepomp van Roger het niet mee eens. Dus toch weer sleutelen. Omdat door dit voorvalletje de groep even uit elkaar viel mocht ik ze weer zoeken in het grootste doolhof van Europa (128.000 fly-overs van snelwegen bundesstrassen en stadsweggetjes). Maar gelukkig wel weer gevonden. Na nog even spelen op de parkeerplaats van de plaatselijke Lidl op zoek naar een onderkomen. Gevonden bij de plaatselijke Joegoslaaf Niki. (www.gasthof-niki.at) Prachtige kamers, maar wel een lange gang naar onze kamers (500 meter baggeren door de sneeuw.)
Morgen meer. Ook foto's hopelijk.

• 29 Januari 2009 - 07:02

Metaltiger:

Nou nou mannen t wordt geloof k steeds bizarder bij jullie. Ben benieuwd naar de bijbehorende foto's...Enne zolang t maar bij glijpartijen blijft enne nie vliegen nie;). Suc6 weer vandaag!!

• 29 Januari 2009 - 07:12

Kees V Daalen:

Word van lieverlee toch wel een beetje jaloers op jullie ik had lekker mee kunnen botsen met mijn diesel . Groeten van Jack D

• 29 Januari 2009 - 09:14

Madeleine:

Ben heel erg benieuwd naar de filmbeelden!!!! Ik snap alleen die "kutfoto" van de vrachtwagen niet.
    Jammer voor Bogo dat jullie maar 1 nacht bleven; misschien is een wintertrip naar Slovenië voor volgend jaar wel een goed idee en dan wat langer genieten van Bogo's kookkunsten?

• 29 Januari 2009 - 09:20

Rene En Alja:

Wij zijn ook erg benieuwd naar de filmpies!!!!!Gelukkig geen persoonlijk letsel bij glijpartijen, houden zo!!!!Heel veel plezier op de rest van de trip!!!

• 29 Januari 2009 - 10:37

Hoey:

ik geloof dat je idere keer ut spul bevrore hebt
    denk de volgende keer maar eens aan een spiegel
    verwarming onder de tenk
    dan is de benzine al op tempratuur voor hij zijn weg door loopt.
    dan start hij ook beter.
    wel een tweede acu monteren.

• 29 Januari 2009 - 17:58

Theo:

he gijs heb je wel gefilmt met die mooie camera?
    wij zien er niks van.

• 29 Januari 2009 - 19:37

Janneke:

Hi Boys,

Alles loopt nog gesmeerd lees ik, houen zo.
    Antonio, kun jij ma en Anjelque nog even aan jullie fanmail toevoegen? Zij vinden het ook wel leuk om wat te lezen.
    Tût van mij en de kids.

• 29 Januari 2009 - 19:46

Arie:

Hee Roger, was het een 360er?
    Ben toch wel benieuwd naar dat Sloveense vitaminedrankje....