MCA ALP-rally - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu MCA ALP-rally - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

MCA ALP-rally

Door: oinotnA

Blijf op de hoogte en volg MC

14 Januari 2009 | Nederland, Posterholt

Of er dit jaar nog een Elfstedentocht komt is maar zeer de vraag, maar de barre winterse tocht der tochten door elf landen gaat door. De MCA ALP-Rally zal, wanneer de Gods of Snow and Ice en de Strassendienst het toelaten door elf landen gaan: NL, B, L, F, CH, FL, I, SLO, A, CZ en D.

Globale Planning voor de ALP-Rallly: De 1e overnachting bij La Mouche , de 2e en 3e nacht in een betaalbare gelegenheid in Zwitserland en Italië (Boerderij of slaapzaalaccomodatie), de 4e nacht in Slovenië bij Bogo (Clubeikel Longcoats) en de 5e in nacht Tsjechië. Tijdplanning: Vrijdag 23/1 verzamelen en Pre Alp-Rally Party in Posterholt. Zaterdagochtend vertrek. Donderdag aankomst Elefanten.

Routeplanning (als het allemaal lukt): Via de Ardennen naar de Vogezen, dan via Zwitserland en Liechtenstein ri. Klosters van hieruit een stukje door de berg met de autotrein om daarna via de Ofenpass (14%) ri. Merano en Bolzano (Italië)) te rijden, dan via de Passo di Castalunga (Karerpass) (16%), Passo Pordoi (8%) en Passo di Falzárego (11%) ri. Dobbiaco. Vervolgens via de Kartitscher Sattel (13%) (Oostenrijk) ri. Villach, door de Karawankentunnel of de Kleiner Loiblpass (17%) naar Kamnik (Slovenië). Daarna via de Seebergsattel (10%) door Kärnten en Niederösterreich langs het Lipnomeer door Tjechië naar de Heksenkessel bij Solla.

We zullen de thuisblijvers op de hoogte proberen te houden.

• 14 Januari 2009 - 17:10

Madeleine:

Ik als trouwe thuisblijver ;-) wens jullie veel snojplezier!!!

• 14 Januari 2009 - 17:23

Mr-president:

Hoi kouwkleumers,
    Ik weet iet of jullie het al weten. Maar jullie vertrekken op de verjaardag van de president van mc Mora, die inmiddels al een leeftijd heeft bereikt, dat hij mag overwinteren in Thailand. Dus ik wens jullie heel veel plezier en ga zelf lekker in de zon liggen.o ja Theo als je me uit wil zwaaien dat mag hoor ik vertrek zondag 18 jan grtz Cor

• 15 Januari 2009 - 08:10

Motorhotel La Mouche:

Nou mensen heel veel plezier vast tijdens jullie trip, hier ligt er in ieder geval vast een pak sneeuw, dus sneeuwkettingen om zou ik zeggen, we hebben de koffie warm en het bier koud en we zorgen dat de kachel brand als jullie aan komen, hou het heel en tot de 24ste!

• 16 Januari 2009 - 09:19

Theo:

nou heren maak maar lekker veel foto's en filmpjes als wij thuis blijvers dan kijken zijn we er toch een beetje bij.ene cor vertrek je vanaf schiphol? ik hoor het wel.