Nog meer voorbereidingen - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu Nog meer voorbereidingen - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

Nog meer voorbereidingen

Door: Roger

Blijf op de hoogte en volg MC

10 Februari 2015 | Nederland, Den Helder

Vandaag nog even bij de kringloopwinkel langs geweest. Goeie score! Een sleetje (om eventueel het brandhout op te vervoeren) een set stangen om iets van een demontabele driepoot te maken en een rooster om aan de driepoot te hangen. verder ook maar de boot geboekt van denemarken naar noorwegen, dan hebben we daar ook geen omkijken meer naar.

• 10 Februari 2015 - 13:10

Ruud:

Goed geregeld!!

• 11 Februari 2015 - 10:56

BigWil K1:

Hi ruud, ben jij al aan het inpakken of heeft de winterkoorts jou nog niet in zijn greep???

• 11 Februari 2015 - 15:36

Theo:

jij blijft toch helder denken.

• 12 Februari 2015 - 00:59

Antonio:

Winterkoorts, dat is het woord.
    Tot de eerste berichten hier verschenen ging het wel. Ik zou de trip der trips een jaartje missen ivm een grote klus. Er was nog wel grote twijfel...., what to do? Ik kon altijd nog meedenderen. Op een paar nieuwe bandjes na, stond het zijspan klaar. Maar inmiddels wordt het pijnlijk duidelijk. Ik zal het net als vele anderen met de verhalen en de foto's moeten doen.

Zet hem op jongens en meisje, laat ons meegenieten.
    Nog wel even een paar tips: Nohanders leveren meer punten op, na een afsprong altijd groeten en asfalt kan verraderlijk stroef zijn!
    Doe Henry en Anders van de snöskoter utleie de groeten (snif).
    En natuurlijk nog belangrijker: aan Linda en Ot. Ik vind het echt jammer dat ik hen dit jaar weer niet zie. Gaat Ot nog mee naar het Primus?
    Voor mij staat de tocht van 2016 nu al op de kalender.

Winterkoorts, ik ben er voor het eerst ziek van.....

Have fun (Lots of it..!)

• 12 Februari 2015 - 09:19

Tessa:

een goeie reis gewenst
    Zorg goed voor elkaar .
    Mijne vent is pas vertrokken en mis hem toch wel al ze
    De eerste keer dat hij zolang van huis weg is :(
    Maarvooral geniet ervan !.!!!.!!!.!
    Grtz tessa
    Ps vind het nogaltijd jammer dat ik niet meekon maar misschien volgende keer :)

• 12 Februari 2015 - 10:15

Piere:

Luitjes veel plezier in het hoge noorden en wees voorzichtig.
    Ik hoop ooit over niet al te lange tijd ook deze tri te maken.

Groeten Piere

• 12 Februari 2015 - 13:09

Ed:

wel een mooie datum om te vertrekken? vrijdag de 13e!!

• 13 Februari 2015 - 09:14

Jeroen:

T'is droog, nog redelijk vroeg... vrijdag de dertiende dus wat dat betreft een prima datum om te vertrekken... !Lots of fun.

• 13 Februari 2015 - 17:02

Arjen:

Jullie hebben je zoals gewoonlijk goed voorbereid. Goede en veilige reis.