De voorbereidingen - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Roger

Blijf op de hoogte en volg MC

08 Februari 2015 | Nederland, Den Helder

Alle voorbereidingen zijn gereed. De motor is voorzien van nieuwe winterbanden, stuurmoffen, nieuwe olie en nog veel meer. We hebben een nieuwe tent voor het winterkamperen. Nu het winterweer nog! Want in Den Helder hebben we de afgelopen tijd geen sneeuw van betekenis gezien....
A.s. donderdag verzamelen bij de Motorschuur en dan vrijdag op pad naar Denemarken. Om met Gijs, Ruud, Tom, Wilma en Roger naar het treffen van MC Hojbjerg te gaan in de buurt van Aarhus.

• 08 Februari 2015 - 18:16

MC - Alzheimer:

Oh ja! En Ben gaat ook mee naar Denemarken.

• 08 Februari 2015 - 18:16

Harrie Bastings:

Hallo Luitjes.

Ik wens jullie een leuke, gezellige en ongeluk vrije reis toe.
    Stuur me a.u.b. de reisverslagen, ik volg ze met spanning.

Groetjes.

Harrie

• 08 Februari 2015 - 18:18

Madeleine:

Vergeet Ben-de-leider niet! Die gaat ook mee naar Aarhus!

• 08 Februari 2015 - 18:19

Madeleine:

Oeps, te laat gezien dat dit al gemeld was….

• 08 Februari 2015 - 18:25

Ben:

als alles meezit kom ik jullie uitzwaaien bij de motorschuur en zien we elkaar weer bij het primustreffet

• 08 Februari 2015 - 18:36

Cisca:

In Noorwegen ook weinig sneeuw wij varen langs de kust op dit moment en nauwelijks sneeuw :(

• 08 Februari 2015 - 19:20

Coen Boon:

Ik ben nu iets zuidelijker als Cor en Cisca i(Bergen-Noorwegen) maar hier sneeuw tot aan mijn knieen

• 08 Februari 2015 - 19:54

Jan Lubbers:

Heel veel plezier en heel veel sneeuw hopelijk

• 08 Februari 2015 - 20:27

Kees Dropshot:

hallo

Veel plezier en dat je de sneeuw krijgt waar jullie het allemaal voor doen ,pas goed op met de pirouetten
    en hou de tel goed bij voor de kampioen cirkel draaien .Probeer de boel heel te houden en succes

gr Kees

• 08 Februari 2015 - 21:53

Freek:

..en niet weer van de skipiste af he.. Veel plezier, maar dat schijnt bij jullie altijd wel te lukken!

Gr. Freek.

• 08 Februari 2015 - 22:11

Ben (er Gedeeltelijk Bij):

Ja ik ga een stukje mee ,vandaag nog de ouwe Hawk aan de gang gehad . Daar gaat ik komende Donderdag naar Gijs toe om de volgende dag bij hem in de Corda te stappen. Heb er tering veel zin in.

• 08 Februari 2015 - 22:17

Ruud:

snoi snoi snoi wij willen snoi!!

• 08 Februari 2015 - 23:22

Cees:

Veel plezier , en een veilige reis.

• 09 Februari 2015 - 07:25

Mascha:

Vast heel veel plezier en hou de sneeuw onder! :)

• 09 Februari 2015 - 09:27

Theo:

sneeuw sneeuw sneeuw .
    Denk dat ik maar weer eens mee moet want altijd leuk.
    maar dat word pas 2017 oeoeoeoe zo ver weg.
    voor jullie nu veel plezier en blijf natuurlijk de jury groeten.
    have Fun.

• 09 Februari 2015 - 11:43

Erik Jan:

gelukkig, eindelijk gaan weer wat Alzheimers op pad. Uiteraard ga ik jullie reisverslagen lezen. Erg jammer dat deze trip te dicht op de Winter Carbagerun zit. Ik was erg graag meegegaan.
    Ben erg benieuwd:
    1. dat het allemaal goed gaat met vooral weinig sleutelmomenten :-)
    2. naar de uitglijers, wie zitten in de jury?
    3. dat er vooral ook genoeg sneeuw ligt voor die uitglijers!
    4. gaan jullie nog op visite bij Ot en Linda? Doe ze dan vooral de groeten

Even afhankelijk of ik donderdag op tijd weg kom van mijn werk ga ik jullie donderdagavond zien bij Gijs

groet'n erik jan

• 09 Februari 2015 - 12:41

Roger:

Vandaag nog maar even met de WiFi naar het werk gegaan om toch nog even een proefritje te maken na de servicebeurt. Komende dagen de bagage uitzoeken en inpakken.

• 09 Februari 2015 - 12:59

Yodelahiti:

Aloha, HAVE FUN, oh ja, en vooral geen gekke dingen doen. Ga jullie volgen.

• 09 Februari 2015 - 13:44

Robert :

Heel veel succes

• 09 Februari 2015 - 15:24

Wilma:

Vandaag en morgen nog ff werken, woensdag spullen verzamelen, ook komt
    Petra de Porto nog langs om wat flessen drank te brengen, ik denk dat ze bang is dat we dorst krijgen (Bedankt Peet!) en dan donderdag de spullen inpakken en dan op weg naar de Motorschuur voor een hapje en een drankje!! Oh donderdag de honden nog wegbrengen, ze gaan voor een verzorgd arrangement naar 't hondenhotel Slootdorp........