Over het ijs - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu Over het ijs - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

Over het ijs

Door: Erik-Jan/Antonio/Ben/Ruud/Ot/Linda

Blijf op de hoogte en volg MC

26 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Na zo'n 300 km vanaf G'mond over de Deutsche Autobahn heeft Ruud der Anschluss tot stand gebracht. Aansluitend kielhalen en aan boord bij Stena. Bij binnenkomst in onze hut een biertje gedronken en nog een en nog een en .... Het schip was amper van de kant toen we al naar de bar moesten omdat de 24 halve liters het al begeven hadden. Inmiddels hadden we (zoals gebruikelijk) al bezoek gehad van de security met 4 man sterk (tja want die vreselijke bikers). Nadat ze onze blije koppen zagen was de spanning al snel uit de lucht en bleken we gewoon welkom aan boord. De volgende ochtend na een goed ontbijt weer op pad. Ons geluk: vlak voordat wij aan de beurt waren had de zweedse politie succes met een drankomobilist, waardoor de alcoholcontrole verder gestaakt werd. Eenmaal in Zweden bleek dat het Zweedse leger goed werk verricht had. Ze hadden onze hulp niet meer nodig en wij konden volgas richting Ot en Linda. Via prachtige besneeuwde wegen richting Elverum. Onderweg eerst Ruud al uit de sneeuwwal moeten helpen, omdat hij wat onhandig geparkeerd had. Later bleek een linkse bocht door de Noorse autoriteiten iets smal gemaakt te zijn voor Erik-Jan. Door de vangrail werd de band van de velg gedrukt en dus in één klap alle lucht eruit. Ruud kwam er vlak achteran en iedereen die zei van die twee hør je nooit meer wat van..... Ruud vond dat Erik-Jan al genoeg aan zijn hoofd had en koos daarom voor de vangrail. Die bermstraler wilde hij eigenlijk toch al lang van z'n span afhalen. Na 15 minuten alweer op pad en in het donker bij elverum van het gas af en bij Ot en Linda's nieuwe stek naar binnen. Leuk huisje, alleen wat weinig grond (7ha....). Na heerlijke homemadepizza's en chili d'Ot na weer aan het pilsen. Gaat goed hier. Temp is -9 en morgen met zijn 5-en naar het Primus. Lekker tentje opzetten en een frisse neus halen. De kachel is hierbinnen namelijk wel heel erg warm (+29!!).
Wordt vervolgd....

Naschrift: Heeft er nog iemand een Alzheimerpet voor mij. Ik ben namelijk iets vergeten aan boord.

• 26 Februari 2010 - 08:22

Wendy:

Ut lijkt wel n schoolreisje whahaha:p:p
    Snoi ziet er goed uit!! Maar dan wel vanaf de pc hihihi. Maarre waar blijven de spectaculaire foto's??? Btw de gymoefeningen zien er goed uit;)

• 26 Februari 2010 - 10:24

Theo:

nou nou heren of moet ik stoute) jongens zegen jullie houden de eer hoog op de boot .
    maar wat ben je nou aan het doen antonio aan het rodelen?maar dat mag hele maal niet op de boot.en ruud je bent gewaarschuwt voor op de terug weg no alcohol.hi hi ha ha .
    gr 020.

• 26 Februari 2010 - 10:43

Mr-president:

Het ziet er geweldig uit !!En ik zou misschien wel een dagje willen ruilen om ff af te koelen, maar ook niet langer want ijskoud bier is het lekkerst als het heet is. Heb ik jullie al verteld dat ze hier ijsklontjes in je bier doen ,alleen als je zegt dat je het niet wilt dan krijg je zonder, maar dan moet je wel vlug zijn. Want elke keer komen ze je glas bij vullen en voordat je er erg in hebt zit er weer een klont ijs in. Inmiddels is dit al zo vaak gebeurt dat ik het nu zelfs lekker vind, misschien moeten jullie dat ook eens proberen.
    grtz Suree & Cor

• 26 Februari 2010 - 11:53

Club Eikel:

rot kopen die security

• 26 Februari 2010 - 17:53

Arie:

Dat zijn weer bekende beelden, tis weer een tof tripje! ik mis het zijspanglijden in de sneeuw nu wel een beetje maar volgend jaar beter.

• 26 Februari 2010 - 20:51

Gijs:

grrrr het ziet hier wit van het gips

• 27 Februari 2010 - 09:22

Hoey:

zo het ziet er al leuk uit maar zijn de vingers al bevroren of is dit nu al ik bin zunig ??? met de foto,s en dat met die twee gasten daar aan de deur was het verhaal zo luid dat die heren even een kijkje nemen ?? en vergeet niet een mooie sneeuw motor met zijspan te maaken waar je met zun allen in past dat levert ook een mooie foto op ??

• 27 Februari 2010 - 23:27

Ed:

Jaja, de heren vermaken zich zo te zien.
    Ziet er goed uit, mooi wit ook
    (ben blij dat het hier eindelijk een beetje verdwenen is!!

• 28 Februari 2010 - 17:25

SHARON:

DAMN ... YOU DIE HARDS!!!

• 28 Februari 2010 - 17:26

SHARON:

variant van het paaldansen???

• 28 Februari 2010 - 18:00

Cees Klep :

Ziet er weer goed uit Heb het hier voort wel gehad .Maar Alzheimer pet kwijt ? Royeren dan haha Goeie reis allemaal Groetjes Cees