Motorschuur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu Motorschuur - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

Motorschuur

Door: Erik-Jan/Antonio/Ben

Blijf op de hoogte en volg MC

24 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Gisteravond geland bij de Motorschuur. De eerste avond vloeide het nat meteen rijkelijk. In de nacht waren de sneeuwgoden ons al goed gezind door de wereld mooi wit te maken.
Ruud zal inmiddels aan het rijden zijn en wij gaan zo meteen op pad. In Zweden is de hulp van het leger ingeroepen om trams e.d. uit te graven en om het openbare leven weer op gang te krijgen na ernstige sneeuwval. Wij gaan even kijken of ze onze hulp kunnen gebruiken. Tot later!

• 24 Februari 2010 - 10:19

Club Eikel:

goede reis mannen

• 24 Februari 2010 - 11:38

Peter Driessen:

Goede reis en hopelijk kunnen jullie veel mensen in nood helpen daar.

• 24 Februari 2010 - 11:44

Mr-president:

Wij wensen jullie ook een goede reis, en zullen trouw een reactie geven, zoals Madeleine bij ons altijd deed.
    Hier is het nog steeds een graadje of 35 en ik kan me bijna niet voorstellen hoe koud het bij jullie is. In ieder geval hoop ik voor jullie dat het deze keer zonder pech is. Goeie reis BIKKELS !!! Suree & Cor

• 24 Februari 2010 - 12:13

Suus En Chris:

Dag mannen,
    Een goed begin is het halve werk. Respect hoor.
    Wij volgen jullie via het reisverslag en hopen bij de afterparty te kunnen zijn.
    Veel glijplezier.
    Suus en Chris

• 24 Februari 2010 - 12:43

Harry Mulder:

Koud he, daar in het hoge noorden. Maar goed ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Stay on the road, zalikmaar zeggen. Ik blijf jullie volgen. Groeten Harry Mulder

• 24 Februari 2010 - 14:04

Janneke:

Hallo schatjes,

Veel plezier met z'n allen en wees trouw aan jezelf: Voor de sneeuwschuiver uit met die zijspannen!!

• 24 Februari 2010 - 16:16

Theo:

he he manne van uit 020 wens ik jullie een fijne rit enne veel speel plecier in de snoi.

• 24 Februari 2010 - 17:28

5valve:

Hey jongens maak eens een leuk filmpje. Is leuk voor op www.oliepeil.nl

• 24 Februari 2010 - 18:43

Mascha:

Veel plezier in de sneeuw 'n have a save journey!!!

• 24 Februari 2010 - 20:21

Tiny Suijkerbuijk:

Hoi mannen, heel veel plezier, en ik hoop dat jullie daar goed werk kunnen doen om die ingesneeuwde mensen te helpen. Genietse en tot een volgend reisverslag

• 24 Februari 2010 - 20:47

Madeleine:

Nou de sneeuw is alweer weg en heeft plaats gemaakt voor veel regen, dus jullie gaan de goede kant op!

• 24 Februari 2010 - 20:48

Soes:

Heel veel plezier daar en laat aub die sneeuw daar en stuur de eventueel aanwezige zon deze kant maar op.

• 24 Februari 2010 - 23:48

Sidecarmaniac:

Veel plezier en geen panne toegewenst in/tussen de bergen met sneeuw daar in het koude Noorden!
    Keep it cool!

• 25 Februari 2010 - 07:17

Natascha:

Veel plezier kanjers! Hoop dat jullie vandaag genoeg alcohol in je bloed hebben om de kou niet te voelen!

• 25 Februari 2010 - 09:34

Wendy:

Nou veel plezier jullie alle3 en aan de smssies van Ruud te zien smaakte t bier erugh goed gisteravond op de boot:P:D

• 25 Februari 2010 - 11:36

De Vorstjes :

ook wij wensen jullie een goede reis en wel thuis.

• 25 Februari 2010 - 19:41

Nory:

Hoi pap, ik hoop dat het daar goed gaat. Bij ons wel in ieder geval. Hessel is een blije kip. Vandaag is mamma een beetje een stressKIP en ik een GEWONE kip zeg maar...
    groetjes: mamma, Hessel en ik.

• 25 Februari 2010 - 20:48

Ma Wever.:

Jongens wees voorzichtig
    het kan glad zijn, en we willen jullie weer behouden
    terug zien, maar geniet er maar van, en denk aan het thuis front.
    Groetjes Ma.

• 26 Februari 2010 - 10:20

Wilma:

pet van MCA isnog te verkrijgen!!! volgende week mee nemen naar G'mond??????