The Great Scandiatour - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu The Great Scandiatour - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

The Great Scandiatour

Door: Ruud/Antonio

Blijf op de hoogte en volg MC

23 Februari 2010 | Nederland, Posterholt

Terwijl de twee Kezen thuis zitten te klappertanden houdt Cor het nog wel even vol in de hitte van Thailand. Maar ook die zal over enkele weken een dikke jas nodig hebben bij normale temperaturen.
Om dat risico te niet te lopen gaan een aantal MCAlzheimer's toch weer naar een koelere omgeving. Dit jaar geen MCA ALPrally. We zitten wat laat in het (motor)seizoen en kunnen het er niet op gokken dat we teveel last krijgen van een Thaise Föhn of zo.
Daarom wordt het dit jaar The Great Scandiatour: Een bezoek aan het Primustreffen in Bjoneroa gevolgd door een toertocht door het Noorse en Zweedse winterlandschap. Als sportieve activiteit staat Snöskotering op het verlanglijstje. De groep is dit jaar niet zo groot, maar dat mag de pret niet drukken. Vanavond verzamelen Ben, Erik-Jan en Antonio al bij Gijs en Madeleine. Ruud zal morgen onderweg aanhaken. In Noorwegen zal Ot ook nog aansluiten voor het Primustreffen.
We zullen weer proberen om het thuisfront een beetje op de hoogte te houden via dit kanaal.
Op de terugweg zal er als vanouds weer een PostPrimusParty zijn bij de Motorschuur. Dit zal zijn op zaterdag 6 maart. Heb je ook zin om te komen: Welcome! Misschien is het wel handig om Gijs & Madeleine even op de hoogte te stellen van je komst.
Groeten, U hoort van ons!

• 23 Februari 2010 - 15:52

Dropshot:

hallo ik ben weer terug uit een warm thailand maar de eerste dag regen op mn werk vond ik erger als de kou want dat viel alles mee
    Ik hoop dat jullie er een mooie reis van maken en leuke foto´s op de site zetten
    veel veilige kilometers en veel plezier
    gretjes kees

• 23 Februari 2010 - 15:54

Mr-president:

Vandaag was voor mij toch een dag dat ik veel aan Maarten heb gedacht. En door jullie berichtje dat jullie weer een leuke tour gaan maken, denk ik ja het leven gaat gewoon door.En ik denk dat Maarten zou zeggen jongens geniet er van. Dus Altzheimers !!!!!! geniet er van gr Cor

• 23 Februari 2010 - 17:00

Ed:

Enne vergeet je zwembroek niet,,,,
    Je weet maar nooit!!!!!!

• 23 Februari 2010 - 17:22

Tiny:

Hoi knappe neef van mij, heb je weer de kuierlatten genomen met een paar vrienden op avontuur.
    Ik wens jullie ongelooflijk veel plezier, en ik lees het wel via dit medium hoe het jullie vergaat. Groetjes

• 23 Februari 2010 - 17:47

Cees Klep :

Maak er wat moois van maar dat zal wel lukken .En veel goed en veilige kilometers Gr Cees

• 23 Februari 2010 - 21:07

Madeleine:

Intussen zijn Ben er Erik Jan al gearriveerd, Antonio moest nog ff wat doen thuis (what's new) maar is ook deze kant op aan het scheuren, dus we verwachten hem over een uurtje of zo.
    Wel opschieten want anders heeft Ben al het bier opgedronken ;-)

• 23 Februari 2010 - 21:12

De Vader Van Blue:

Giganten,

Hoezo Olympische winterspelen en wat is een Vancouvertje? De echte oranjehelden rijden in het hoge Noorden op hun onsloopbare ijsmachines. Met ijs in de snor en goud bier in de nek even een strakke rit rijdend. Ik volg u vanaf de bank en laat de televisie voor wat het is. Veel plezier mannen..

De vader van Blue