De eerste sneeuw !! - Reisverslag uit Langesund, Noorwegen van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu De eerste sneeuw !! - Reisverslag uit Langesund, Noorwegen van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

De eerste sneeuw !!

Door: Roger

Blijf op de hoogte en volg MC

15 Februari 2015 | Noorwegen, Langesund

Weer WiFi ontdekt (nee niet de motor!) dus snel weer even een verslagje van de laatste uren van zondag.
Na het vorige verhaaltje een tijdje zitten wachten om de boot op te kunnen. Ruim 3,5 uur zitten wachten op de boot om in Noorwegen te komen. Maar wel twee treetjes goedkoop bier gescoord op de boot. En rustig door de douane gereden; niets aan te geven! In Larvik aangekomen ging het met wat horten en stoten. Navigatie goed ingesteld naar deze herkende de (nieuwe) snelweg niet. Dus eraf en binnendoor.
De eerste sneeuw gezien. De eerste gladheid gevoeld. De eerste vijand tegengekomen.
Mooie rit gereden, we hadden hem alleen liever met daglicht gezien. Wel mooi de verstralers van de WiFi kunnen testen (nee niet de computer..) en na 3 kwartier aangekomen in het hotel waar we nu aan een lekker koud biertje zitten en driekwart heeft al gedoucht.

• 16 Februari 2015 - 09:15

Erikjan:

Mooi om te lezen dat er toch nog sneeuw ligt, top! Hopelijk niet teveel vijandelijkheden op de weg. De jury zit al klaar voor de eerste waardering, wel foto's meesturen. Volgens mij staat de 720-er nohander met afsprong en groet aan de jury nog steeds als hoogste notering. Uitdaging?

Wel de boel heelhouden! Ik wens jullie heel veel plezier, zit me trouwens wel een beetje te verbijten dat ik hier zit.

Hopelijk ligt volgende week ook nog sneeuw als wij met de Wintereditie van de Carbagerun van start gaan ( www.carbagerun.nl )

• 16 Februari 2015 - 09:31

Kees Dropshot:

Hallo

Ik heb vanmorgen de ramen van de auto moeten schrappen dus hier valt het ook niet mee hahaha , kijk uit met de sneeuw en maak er wat van en hou de boel heel en stuur mooie foto's door

gr kees

• 16 Februari 2015 - 09:37

Theo:

kijk een goed begin is nog steeds het halve werk .
    maar zoals erikjan zegt we zitten klaar voor de jury groet uuhh maar dan wel overdag .
    gr( 020.)