Time is ticking - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu Time is ticking - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

Time is ticking

Blijf op de hoogte en volg MC

28 Januari 2013 | Nederland, Posterholt

Alweer maandag avond. Ik ben gelukkig toch nog vrijdagmiddag thuis gekomen, zodat ik zaterdag aan de slag kon in een heerlijk verwarmde garage!!! Ach, Ruudje toch, heb je nou die kachel al aan de gang?
Zaterdag was dus een vruchtbare dag, alle dingen uitgevoerd die ik eigen;ijk wel wilde doen, dus ben ik er wel klaar voor. Het enige probleem zou nog de sneeuwkettingen kunnen zijn, daar heb ik dan geen tijd meer voor gehad. Maar goed, ook daar zullen ter plaatse wel oplossingen voor zijn en ik zal proberen G.ijsman's goede raad in praktijk te brengen.
Van de rest van het koude front is het ijzingwekkend stil...
Hierbij nog een tweetal fotootjes van hoe een verwarmde garage er nu uitziet. Het schijnt dat onze Ruud daar geen notie van heeft...

Ik ben inmiddels al onderweg!

• 28 Januari 2013 - 19:21

G.ijsman:

Harr neem een lang oranje nijlontouw mee daar kun je een soort van schoepenrad mee maken door het aan een van je spaken vast te maken en vervolgens steeds door de velg om de Band heen te slaan. ( zo strak mogelijk uiteraard ) daar heb ik in het verleden ook mezelf eens mee weten te redden alleen moei dan weer niet een heel erg los rechter handje hebben want dan is je touwtje te snel versleten en ben je weer klaar.

veel lol G.ijsman

• 29 Januari 2013 - 03:39

Mr-president:

Hoi Harrie,

Het is inderdaad heel stil, normaal vliegen de reacties ons om de oren !!!

Zou het toch iets met alzheimer te maken hebben ??

En je weet het There's No Business Like SNow Business !!

groetjes Cor

• 29 Januari 2013 - 08:38

Tjitte:

Harry wordt nu klaar gestoomt om binnen 4 dagen een Champion te worden in het onderhouds intergriteits exclusief programma te Assen. Als hij donderdag klaar is met deze cursus zal hij met plezier de bergen in gaan om deze 4 dagen weer snel te vergeten. Maar hij zal de vruchten kunnen plukken als hij onderweg pech heeft want dan kan hij d.m.v. een simpel SAP werkorder zijn motor kunnen laten herstellen. Dit lijkt abacadabra taal maar die taal spreekt Harry al veel langer. Nog een paar dagen dan wens ik jullie allen veel plezier met onze Harry maar dat zullen jullie dan wel vergeten zijn, wat was Alzheimer ook alweer ?

Succes en groeten uit Appingedam,

Tjitte