uitglijder - Reisverslag uit Nederland, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu uitglijder - Reisverslag uit Nederland, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

uitglijder

Door: erikjan

Blijf op de hoogte en volg MC

13 Februari 2013 | Nederland, Nederland

na het enigszins moeizame vertrek uit het Kaasdal vanuit het plaatsje Neirivue ben ik bijna horizontaal ( op de kaart dan natuurlijk ) zo'n 360 km Frankrijk ingereden. Het was in één woord gewèèldig !!!
Geen uitgezette route via de kaart maar mij geheel overgelaten als een echte Alzheimer aan de Garmin. Toevallig of niet, maar ik had zelf geen betere route kunnen verzinnen. Garmin rules!

De accu doet het trouwens prima, dus niet meer vergeten het licht uit te doen als de motor uitstaat. Zal wat wat lastig worden......

Via alleen maar slingerweg al dan niet wit, kwam ik bij mijn zuster uit in St-Martin-des-Lais in de de Auvergne.

De laatste 100 km in de sneeuw en steeds witter wordende wegen. Superbe!!

Na een paar erg gezellige dagen ben ik vertrokken richting de Vogezen ( La Mouche ). Dit was een wel uitgezette route die ik afgelopen zomer eerder had gereden. Zelfde wegen maar dan vaak nu in het zwart wit. Hoe dichterbij de Vogezen hoe witter.
Omdat de reis toch opschoot besloot ik door te rijden richting de warmte in Limburg. Uiteindelijk werd het een reis van 705 KM, waarvan de laatste 400 km over de autoweg.
T'arme oude beestje is bijna niet onder de 120 geweest de laatste 400 km. En dat zonder mopperen. Zal ik dan ook niet meer doen.
Rond 22.00 uur was mijn avontuur afgelopen.

In ter bevestiging van voorgaande verslag: ik heb samen met Bennissimo, Burning Flame en Capitano geweldig gehad.

Plannen:
Ik ben al drukdoende met mijn franse taal. Russisch laat ik dus maar aan anderen over, want ik rijd wel achteraan. Het laat mij echt niet Siberisch-koud de nieuwe plannen

• 13 Februari 2013 - 13:29

Herman:

ErikJan, geweldig war een rit !!!!

• 13 Februari 2013 - 14:02

Hellen:

Ik heb een stoere broer!

• 13 Februari 2013 - 15:25

Theo:

zo nog even een mooie afsluiting .

• 13 Februari 2013 - 20:29

Der Rudi:

Hey EJ,

Stugge doorzetter of geweldige mafkees ;-)

Vrijdag +/- 14u bij de grens Venlo/Kaldenkirchen, bij de Texaco aan de NL kant.
    Daarna door rammen naar de Ring :-)))