uitglijder - Reisverslag uit Nederland, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu uitglijder - Reisverslag uit Nederland, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

uitglijder

Door: erikjan

Blijf op de hoogte en volg MC

13 Februari 2013 | Nederland, Nederland

na het enigszins moeizame vertrek uit het Kaasdal vanuit het plaatsje Neirivue ben ik bijna horizontaal ( op de kaart dan natuurlijk ) zo'n 360 km Frankrijk ingereden. Het was in één woord gewèèldig !!!
Geen uitgezette route via de kaart maar mij geheel overgelaten als een echte Alzheimer aan de Garmin. Toevallig of niet, maar ik had zelf geen betere route kunnen verzinnen. Garmin rules!

De accu doet het trouwens prima, dus niet meer vergeten het licht uit te doen als de motor uitstaat. Zal wat wat lastig worden......

Via alleen maar slingerweg al dan niet wit, kwam ik bij mijn zuster uit in St-Martin-des-Lais in de de Auvergne.

De laatste 100 km in de sneeuw en steeds witter wordende wegen. Superbe!!

Na een paar erg gezellige dagen ben ik vertrokken richting de Vogezen ( La Mouche ). Dit was een wel uitgezette route die ik afgelopen zomer eerder had gereden. Zelfde wegen maar dan vaak nu in het zwart wit. Hoe dichterbij de Vogezen hoe witter.
Omdat de reis toch opschoot besloot ik door te rijden richting de warmte in Limburg. Uiteindelijk werd het een reis van 705 KM, waarvan de laatste 400 km over de autoweg.
T'arme oude beestje is bijna niet onder de 120 geweest de laatste 400 km. En dat zonder mopperen. Zal ik dan ook niet meer doen.
Rond 22.00 uur was mijn avontuur afgelopen.


In ter bevestiging van voorgaande verslag: ik heb samen met Bennissimo, Burning Flame en Capitano geweldig gehad.

Plannen:
Ik ben al drukdoende met mijn franse taal. Russisch laat ik dus maar aan anderen over, want ik rijd wel achteraan. Het laat mij echt niet Siberisch-koud de nieuwe plannen

  • 13 Februari 2013 - 13:29

    Herman:

    ErikJan, geweldig war een rit !!!!

  • 13 Februari 2013 - 14:02

    Hellen:

    Ik heb een stoere broer!

  • 13 Februari 2013 - 15:25

    Theo:

    zo nog even een mooie afsluiting .

  • 13 Februari 2013 - 20:29

    Der Rudi:

    Hey EJ,

    Stugge doorzetter of geweldige mafkees ;-)

    Vrijdag +/- 14u bij de grens Venlo/Kaldenkirchen, bij de Texaco aan de NL kant.
    Daarna door rammen naar de Ring :-)))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

MC

De "leden" van MC-Alzheimer maken meer dan eens bijzondere trips. Soms in de zomer, vaak in de winter, maar altijd per motor. Of het +40 C of -40 C is maakt daarbij niet zoveel uit. De "leden" van MCA kun je overal tegenkomen. Vanaf nu te volgen via waarbenjij.nu Zie ook mc-alzheimer.nl

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 7395
Totaal aantal bezoekers 218823

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 24 Februari 2015

Scandia Tour 2015

01 Februari 2013 - 10 Februari 2013

MCA into the ALPS 2013

17 Februari 2012 - 03 Maart 2012

MCA Alprally 2012

08 Februari 2011 - 19 Februari 2011

Skandia Toer 2011

24 Februari 2010 - 06 Maart 2010

The Great Scandiatour

23 Januari 2009 - 30 November -0001

MCA ALP-rally

Landen bezocht: