Nog steeds niet weg??? - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu Nog steeds niet weg??? - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

Nog steeds niet weg???

Door: Harry

Blijf op de hoogte en volg MC

25 Januari 2013 | Nederland, Posterholt

Nog een week.......nog niets gedaan aan de diverse brommers. Ruud z'n kachel wil niet aan, dus kan er niet worden gesleuteld (pussy), de Roadcapitano komt enkel 12 uur der etmaal te kort, dus ook daar gebeurt weinig en bij mij... ik zit nog gewoon op zee, had al lang thuis moeten zijn!
Gelukkig is een slechte voorbereiding altijd de sleutel tot succes....
Overigens zijn de diverse heren er al redelijk mentaal gereed voor. Onderling hebben we nog wel eens wat samenspraak via de social media, gewoon iemeel dus, al dat andere wordt ons wat teveel. Ik zal hiervan wat citeren, zodat het ook voor jullie allen duidelijk is dat de stemming er al aardig in zit....

Quote:

--------------------------------------------------------------------------------
Van: Harry de Bruin [mailto:harry_debruin@yahoo.co.uk]
Verzonden: donderdag 24 januari 2013 20:59
Aan: b.lourens9@upcmail.nl; Gijs Kostman
CC: 'Antonio Verheijen'; 'Wilma en Roger'; ruud.weerts@12move.nl; 'Harry & Yvon'
Onderwerp: Re: "Why do u"have to go to the south in winter time?


Hallo kan 't effe? Hebben jullie een code of zo? mag ik dan de sleutel?
En ik denk dat je juist versteld zal staan, allemaal met een oud brik op pad en dan gewoon niet één sleutelmomentje, dat zou tenminste wat zijn!!!



From: "b.lourens9@upcmail.nl"
To: Gijs Kostman
Cc: Harry de Bruin ; 'Antonio Verheijen' ; 'Wilma en Roger' ; "ruud.weerts@12move.nl" ; 'Harry & Yvon'
Sent: Thursday, 24 January 2013, 19:05
Subject: Re: "Why do u"have to go to the south in winter time?


ggys jehebt gelyk dat kot bier ook teeuur mrt ne muil ope ggellen bij tantarst foel jemmaal met jee mmee ggggrottgees brren
---- Gijs Kostman schreef:
> Met ben als toezichthouder en verslagoloogise Fototrekker krijgen we natuurlijk wel mooie sleutel stoories in elkaar gesleutel
>
> de Tantjes
>
> Op 24 jan 2013, om 18:27 heeft b.lourens9@upcmail.nl het volgende geschreven:
>
> > wat een priblemen alemaal ik hebs ook sal ik nog gakokke og nneem ik er nog eenn brrenn

Unquote

Ik bedoel maar, als je dan toch geen echte Alzheimer bent, snap je dit toch niet meer?
Toch heeft de Roadcapitano nog wat tijd gevonden om iets van een route in elkaar te zetten, ongelooflijk, maar waar, zowaar een stukje planning!!
Een tipje van de sluier wilde hij ook alvast wel oplichten: het gaat richting zuiden!!! Wauw, dat was dan toch wel een verrassing waar ik even van stond te kijken. Toch niet verwacht.....
Goed, het nieuwe draadje is aangemaakt, alles is in volle voorbereiding, dus het moet goedkomen!
Tot de volgende keer maar weer!


  • 25 Januari 2013 - 11:23

    Thoe:

    nou nou nou lekker bezig en zo duidelijk .
    maare ben benieuwd waar jullie uit komen daar in het verre zuiden/oosten of toch maar naar het noorden/
    nou we lezen het wel .
    ik zou zegen laat de brommers maar rollen en de snoi skoeters maar glijden .
    gr 020.

  • 25 Januari 2013 - 11:48

    Ruud:

    Ik kan ook wel zonder te sleutelen op pad, maar dan moet ik een olietanker aanhaken.....
    Voordeel is wel weer dat m'n rechter schoen lekker vet blijft ;-)
    En een planning is ervoor om vanaf te wijken :-P


  • 25 Januari 2013 - 17:14

    Madeleine:

    We zijn al eerder met een brommert op pad gegaan die om de 100 km een oliebeurtje nodig had... nee zelfs 2 a 3 keer als ik me niet vergis (1e x die van HB op de A3-tour, 2e x die van JK ook van een of ander Elefanten en 3e x W&R, Primus Tour)... dus die traditie kun je gerust in ere houden Ruud!
    Wel weer knap van Roadcaptonio dat ie z'n naam weer eer aan doet, chapeau!

  • 26 Januari 2013 - 19:57

    Ruud:

    M'n werkplaats kachel doet ut!
    Morgen het span uit elkaar trekken en even wat correctief onderhoud plegen :D

  • 27 Januari 2013 - 14:24

    Antonio:

    Hé Rudi ! Wat is dat voor een kacheltje? Hier begint alles te smelten...

    Nou ja goed, hier brandt dat ding ook al in de werkplaats. Ik ga proberen te zorgen dat mijn Gespann zich aan het einde van de avond in technisch opzicht weer een beetje fitter voelt.
    Hopelijk hebben ze op het Guantanamo-booreiland de heli's weer weten op te stoken, zodat Harry heeft kunnen ontsnappen naar DHR. Dan komt dat ook goed.
    Ondertussen heeft Ben gemeld dat hij juist niet meer kachel is.
    Dus dat wordt toch weer kachelen met zijn allen.

    Ons eerste doel: Het wintertreffen Les Pommerats van MCP Les Baroudeurs in Zwitserland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Posterholt

MC

De "leden" van MC-Alzheimer maken meer dan eens bijzondere trips. Soms in de zomer, vaak in de winter, maar altijd per motor. Of het +40 C of -40 C is maakt daarbij niet zoveel uit. De "leden" van MCA kun je overal tegenkomen. Vanaf nu te volgen via waarbenjij.nu Zie ook mc-alzheimer.nl

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 602
Totaal aantal bezoekers 218992

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 24 Februari 2015

Scandia Tour 2015

01 Februari 2013 - 10 Februari 2013

MCA into the ALPS 2013

17 Februari 2012 - 03 Maart 2012

MCA Alprally 2012

08 Februari 2011 - 19 Februari 2011

Skandia Toer 2011

24 Februari 2010 - 06 Maart 2010

The Great Scandiatour

23 Januari 2009 - 30 November -0001

MCA ALP-rally

Landen bezocht: