Nog één dagje - Reisverslag uit Schoonebeek, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu Nog één dagje - Reisverslag uit Schoonebeek, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

Nog één dagje

Door: Erik-Jan/Gijs/Antonio/Ruud/Harry/Wilma/Roger

Blijf op de hoogte en volg MC

16 Februari 2012 | Nederland, Schoonebeek

Zo, het schiet al op, nog maar één dagje te gaan en ik ben al helemaal blij, hoewel ik hier nog op m'n eilandje zit en de heli's niet erg van plan zijn om mij thuis te brengen. Zou het dan alsnog in de sneeuw vallen?? Zal toch zeker niet.
Overigens zijn dit de reizigers die helaas zijn afgevallen en dan bedoel ik niet dat ze slanker zijn geworden, of misschien toch ook wel.
Roger, Wilma en Ruud. Tja, vervelend, het is toch wel onderdeel van de harde kern, maar we gaan ervan uit dat we volgend jaar weer voltallig zijn!!
Achterblijvers: ik zal m'n stinkende best doen om toch alle stunten die jullie in voorgaande reis hebben uitgehaald erbij te doen, dat wordt hard werken: Midden in de nacht met bevroren neus ergens aan komen, diverse malen een seventwenty maken, vier meter naar beneden storten, complete bak op z'n kant leggen. Pfff, word nu al een beetje moe....
Ga nu dus maar even uitrusten!

Ondertussen in Gasselternijveenschemond beginnen de mannen te twijfelen of ze nog wel willen gaan sneeuwscooteren... http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=33048

• 16 Februari 2012 - 13:33

Tiny:

Succes allemaal, ik ga jullie volgen. En pssst pas een beetje op mijn neef Antonio. Bedankt alvast. Goede reis.

• 16 Februari 2012 - 15:57

Veronique:

Lijkt me leuk, om jullie zo'n beetje te volgen. Have fun!! En een goede heen- en terugreis! Groetjes..

• 16 Februari 2012 - 16:56

Succes manne!

Zonder mij wordt de overtocht met de Stennis lijn in ieder geval iets minder spannend ;-)
    Uiteraard blijf ik jullie 'op de voet' volgen en geef vanaf de pc punten voor voor de stunten!!!

Glij an!
    Ruud (thuis vanwege ziekte en klote conditie)

• 16 Februari 2012 - 20:42

Michel:

Hee piepels,

We wensen jullie veel sneeuwplezier toe!! en in Noorwegen moet dat echt wel gaan lukken:-)
    Dus go richting het hoge noorden,
    stelletje prettig gestoorden;-)

• 17 Februari 2012 - 01:59

Mr-president:

Zo te lezen zal het moeilijk worden om de voorgaande stunten te overtreffen, maar ja als Harry erbij is dan weet je het maar nooit. Succes Suree & Cor

• 17 Februari 2012 - 14:25

Wil:

vanaf nu staan jullie er alleen voor, zonder mijn liefdevolle zorgen......Heel veel plezier
    Bendelijder, Gijsman, Capitonio, EJ, Vlammetje zonder bril. XXXX . Doe L/O de groeten.

• 17 Februari 2012 - 18:08

Ruud:

Net gekeken en de boot is los!
    Google maps liet geen overgebleven spannen op de kade zien dus dit deel van de trip mag al geslaagd de boeken in.

Heb wel iets gelezen over wat minor adjustments onder weg aan 3 spannen... dat wil dus zeggen dat er eentje nog niet heeft gesleuteld!!

Sail on!

• 18 Februari 2012 - 12:55

Vers vanuit Noorwegen:
    Vertrek Göteborg -> regenachtig
    Stuntcompetitie:
    Vlammetje: 10 punten (voor de eerste dubbele 360'er
    G.ijsman/Roadcaptonio/EJ/Bendelijder: 0 punten

Ze zijn richting Geilo aan het rijden geloof ik... beetje afhankelijk van de neerslag...

• 18 Februari 2012 - 13:57

Dennis:

Prettig avontuur toegewenst, hou met alle drie de wielen ergens contact mee groetjes vanaf de Noordzee, ga jullie volgen!!!. Succes.