Hoezo Zwitserland?? - Reisverslag uit Schoonebeek, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu Hoezo Zwitserland?? - Reisverslag uit Schoonebeek, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

Hoezo Zwitserland??

Door: Erik-Jan/Gijs/Antonio/Ruud/Harry/Wilma/Roger

Blijf op de hoogte en volg MC

15 Februari 2012 | Nederland, Schoonebeek

Nog twee dagen en dan gaat het los!!!
Inmiddels is er wel het een en ander gewijzigd. Allereerst de samenstelling van de groep. Of er nu een aantal vergeten hebben dat we gaan of dat er iets anders aan de hand speelt.....Helaas hebben er toch wat reisgenoten af moeten haken door privé omstandigheden. Het rest van de leden zien dit zeker met lede ogen aan, maar hebben toch besloten de reis voort te zetten.
Dan nog een kleine wijziging die zich heeft voorgedaan direkt na het invallen van de dooi en van het bericht dat de tocht der tochten geen doorgang gaat vinden. Nou, deze tocht wel! Maar om nu te voorkomen dat we in plaats van in de regen rijden dan in de sneeuw is de route een klein beetje aangepast. Wat nu 14 of 15 landen, gewoon Noorwegen!!! Weet je tenminste zeker dat je sneeuw hebt en heerlijke temperaturen onder het vriespunt. En om nu maar eens te voorkomen dat mijn bak ermee stopt, heb ik speciaal voor deze trip een ander machientje op de kop weten te tikken, eens zien of deze me wel thuis brengt in plaats van bij de Roadcaptonio in de bak te zitten. Die is trouwens bezet door de Bendelijder...
dat wordt weer een leuk reisje met de Stennis lijn, zit me er nu al op te verheugen..
Tot zover deze kleine aanpassingen, hopelijk komt het volgende verslag uit sneeuwrijke gebieden.

• 15 Februari 2012 - 19:39

Esther:

Maarreh.. wie gaan er dus wel?
    Ik zie alweer uit naar de reisverslagen.
    Have fun en have snö

• 15 Februari 2012 - 20:40

Harry:

Oh ja, vergeten te melden, Esther:
    Roadcaptonio
    Bendelijder
    G.ijsman
    Wout (EJ)
    Moi (vlammetje)

• 15 Februari 2012 - 23:23

Kees Dropshot:

Nou luitjes veel succes in de kou hou de spullen heel en veel plezier en ik hoop dat jullie je net zo vermaak als ik hier doe met mijn Pa in Thailand
    Volgende week ga ik een bakkie doen in de dependance van het Mora clubhuis
    gr Jansen en Jansen

• 16 Februari 2012 - 02:22

Mr-president:

Nou Harry, Ik neem aan dat jij dit geschreven hebt ? graag wat meer info. Wie is de bendeleider?Wilma? Die is toch net uit het ziekenhuis.En kloppen de foto,s ? dan ben jij zeker vlammetje.
    In ieder geval veel plezier en niet teveel koffie !!

• 16 Februari 2012 - 02:30

Mr-president:

Tip: je kunt deze site koppelen aan facebook & hyves. gr Cor

• 16 Februari 2012 - 08:52

Hoey:

zo en nu er tegen aan .en laat je niet uit het velt slaan door een metertje
    sneeuw of een graatje of _30 .
    dit is immers doch een beere goed tiem.
    dat al wat wintertjes heeft getrotseerd.
    en gijs vergeet je helm camera niet dat levert een goede zichbare reis op.
    ik ga nu wat brandstof op hale voor het kacheltje en ga van het verslag genieten.veel plezier mc de ijsberen rijders.

• 16 Februari 2012 - 19:19

Madeleine:

Mr. President, Bendelijder is Ben 'en dit mot leuk weze' uit Rotterdam! Hij zit hier al aan de koffietafel, vanavond laat komt Roadcaptonio hier ast goed is, we verwachten Woutertje morgenvroeg - want die woont vlakbij - en Vlammetje is van plan morgenochtend direct naar Oudeschans te rijden, waar de bende zich dus verzameld.
    Mannen: have fun en hou de lijven zo heel als mogelijk!