MCA Alprally 2012 - Reisverslag uit Schoonebeek, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu MCA Alprally 2012 - Reisverslag uit Schoonebeek, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

MCA Alprally 2012

Door: Erik-Jan/Gijs/Antonio/Ruud/Harry/Wilma/Roger

Blijf op de hoogte en volg MC

06 Januari 2012 | Nederland, Schoonebeek

Vanaf 17 februari tot 1 maart gaan Antonio, Roger en Wilma, Ruud, Gijs, Harry en Erik Jan weer een wintertour maken. Dat mogen we hopen tenminste. In Nederland loopt nu het water over de dijken en in de rest van Europa ligt alleen sneeuw op de hoger gelegen bergen.

Het zal waarschijnlijk een echte rally worden. Volgens de huidige plannen wordt het 18 landen ( of waren het er 14, hoezo vergeetachtig)
Een wintertreffen in Zwitserland zal bezocht worden, iets vaags met zijspannen, tent, vuur, drank en waarschijnlijk veel onzin.

De nadere plannen en handelingen kun je vanaf nu volgen

• 07 Januari 2012 - 02:01

Mr-president:

Hallo Bikkels,
    We gaan jullie weer volgen en hopen voor jullie dat het alsnog winter word in Europa.
    Grtz Suree & Cor

• 07 Januari 2012 - 08:27

Bruw & Ingrid:

Zeg kels veel succes ben weer benieuwd waar jullie terecht komen en hopelijke weer wat spectaculaire foto,s.

• 07 Januari 2012 - 11:22

Theo:

zo 18 landen gaan jullie dag en nacht rijden of alleen langs de grenzen?
    nou ja ik lees het allemaal wel wat voor helse ritten jullie mee maken.
    veel fun en gegroet uit het mooije 020.

• 07 Januari 2012 - 11:36

Dropshot:

Mannen veel succes en prachtige avonturen,wij volgen het verhaal wel vanuit thailand want ik ga met Sr. weer een tripje in de tropen maken
    Veel plezier en veilige kilometers en ik hoop dat je de sneeuw krijgt waar jullie zo naar verlangen om je reis kompleet te maken
    gr kees

• 07 Januari 2012 - 12:46

Whoopy:

heel veel plezier en veilige kilomeeeeetertjes!!! (18???)

• 07 Januari 2012 - 19:01

Ruud:

Wij Peer vd Rijt, Henk Gelden, Wiel Poels, Ruud de Lange, gaan as weekend eens kijken in Augustusburg. Er ligt daar weinig sneeuw, het is al net zulk zeikweer als hier. Alvast een goede reis gewenst!

• 09 Januari 2012 - 15:43

Hoey:

zo zo gaan we erweer eens tegen aan met frisssssse moet wel te verstaan. en dan een paar geiten wolle sokken aan. en nog een paar vinger warmers van schaaps wol met wat gloeidraad .dan kom je de landen wel door. en niet tevergeten de comunicatie plaat met wat gps toeters en bellen voor ons op de hoogte te houden .en dan kan ik achter het kacheltje de zaak wel warmpjes volgen .
    op naar de frisse e u landen

• 11 Januari 2012 - 10:41

Club Eikel:

AUSTRIA-3METER SNEEUW
    ROND 15-de gaat sneuwen
    groetjes

• 12 Februari 2012 - 10:08

Jos@La Mouche:

Heel veel succes weer, ik zal aan jullie denken als ik weer een blok hout op de kachel gooi!;)
    Ik gaat het weer volgen in ieder geval...

groet
    Jos & Anselma