Terug naar Noorwegen - Reisverslag uit Moelv, Noorwegen van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu Terug naar Noorwegen - Reisverslag uit Moelv, Noorwegen van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

Terug naar Noorwegen

Door: Roger

Blijf op de hoogte en volg MC

19 Februari 2015 | Noorwegen, Moelv

Drie van de vier opgestaan met spierpijn, dhu... We hebben de zelfde weg terug genomen richting Elverum. Het was alleen een stuk slechter rijden. Omdat de temperatuur de afgelopen twee dagen boven nul is geweest waren de wegen een stuk slechter. Wat op de heen weg sneeuw en ijs was, waren nu veranderd in sneeuw met sneeuwsnot erop en ijs met water erop. Als extra smeermiddel, dus. De motoren kwispelden wat meer en de heuvels op ging met wielspin. Maar wederom weer niks spectaculairs gebeurd. Van Ruud waren een paar steuntjes van zijn zijspanspatbord afgebroken, maar niets wat onderhoud met tyraps niet kan oplossen... De weg langs Elverum was inmiddels sneeuwvrij, dus daar konden we lekker opschieten. Begin schemering reden we langs Hamar en vanaf dat moment zijn we op zoek gegaan naar een overnachtingsplek. De eerste was, na een eerste aanwijzing, niet te vinden. De tweede zat vol, de derde zat aan het einde van een steile helling die we niet opkwamen en bij de vierde hadden we prijs! een mooie hut en morgen hoeven we nog maar 90 km naar het Primustreffen!!
En als je automatisch inlogt; kijk ook even op het verslag van gisteren!

• 19 Februari 2015 - 20:50

Erik Jan:

jammer dat de sneeuw voor de zon verdwijnt. Volgende week rijden we door Zweden naar Trondheim in Noorwegen. Hopelijk is het dan nog hier en daar wit.

Ben benieuwd hoe Primus verloopt, veel plezier!

• 19 Februari 2015 - 21:01

Vlammetje:

Tjonge, jonge, als ik er ook niet bij ben, gebeurt er ook niks, hè?
    Geen 720-ers, geen jurygroet, gewoon een beetje saai......
    Ik hoop dat jullie onze sensatie lust toch nog enigszins gaan bevredigen met wat spectaculaire en halsbrekende toeren, zoiets als een burn out op het bjorneroa meer.....
    Had overigens van onze rookie nog wel wat spectaculairs verwacht, of houdt hij zich nog een beetje in?
    Veel plezier manne en vrouw en ik ben nog steeds jaloers!

• 19 Februari 2015 - 21:08

MC - Alzheimer:

Hey Vlammetje, heb je het verslag van gisteren (en de video) ook al gezien ?

• 19 Februari 2015 - 21:31

Ryngaert Serge:

is echt genieten van jullie capriolen. genieten is de boodschap.

• 19 Februari 2015 - 22:33

Antonio:

Ik zeg: Volledig de weg kwijt...., het spoor bijster...., flink van het pad af!!

Kortom, het gaat weer de goede kant op. Helaas nog geen jurygroet, maar ik begin inmiddels te denken aan een kleine voorsprong voor Tom. Dat boompje telt overigens maar half, want dat had Erik-Jan al eens omver gereden.

En trots dat jullie ook zonder mij zulke prachtige alternatieve routes weten te vinden.

@ Vlammetje: Meer deelnemers is meer actie. Volgend jaar (nog) beter....., toch?

• 20 Februari 2015 - 03:41

Cor Lanser:

Dat jullie nog steeds geen pech hebben met de motoren, zou het toch aan Antonio liggen ?
    Volgens mij heeft hij de vorige keren stiekum iets kapot gemaakt om maar iets te sleutelen te hebben.
    Maar nu moet er toch iets gebeuren voor de Anecdotes bij het kampvuur.
    Dus doe jullie best in die mooie speeltuin.

gr Cor

• 20 Februari 2015 - 10:16

Theo:

ja lekker bezig .
    vlammetje cor antonio erik jan wat zijn jullie toch ongeduldig let op mijn worden op het treffen komt het goed met de grote stunt show.
    kijk roger zal zijn naam daar best wel achter laten met (iets met vuur of zo).
    en anders op te terug weg hebben ze ook nog wel wat kilometers om een leuke groet te doen toch ruud?
    have fun nog even.

• 26 Februari 2015 - 21:54

Piere:

Gebeurd er nog wat hier ??