't Giet oan! - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu 't Giet oan! - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

't Giet oan!

Door: Harry

Blijf op de hoogte en volg MC

31 Januari 2013 | Nederland, Posterholt

Na alle belebvenissen van de afgelopen dagen is het kaf van het koren gescheiden, verder zeg ik er lekker niks over!!!!
Het uiteindelijke resultaat is de sommige die-hards van het corps toch de eer hoog zullen houden op het treffen in Zwitserland, de gaten in de kaas zullen er komen!!!
Het is nog slechts een kleine afvaardiging, twee spannen en drie personen.....het zij net de tien kleine, oh nee, tegenwoordig mag je dat niet meer bezigen....

Maar goed, bij deze dus een kleine wijziging in de plannen, aanstaand weekend gaan we op vrijdagavond op pad vanuit Posterholt, zaterdag weer verder naar het treffen en dan weer heel langzaam naar het noorden, dus als er nog iemand wil aanhaken ben je van harte welkom!

En dan nog een klein vervolg op de reis en op de verandering van plannen: van 15 tot 17 februari is het Altes Elefanten treffen, een aantal van jullie heeft hiervoor al een meeltje ontvangen, maar als er nog meer mensen zijn die gaan: zorg dat je span/solo in orde is!!!

Tot de volgende keer maar weer, waarin zal blijken hoeveel er nu nog over zijn???

Vlammetje....

  • 31 Januari 2013 - 19:54

    THE Ijsman:

    Wel vlammetje ik heb dus de koppakking van het 3 wieldrive monster genaamd corda er uit liggen het plan is dat gerepareerd te krijgen voor de 15e.
    Lukt dat niet naast m'n bouw werkzam heden,en m'n bek open houderij dan zal ik met een oude vriend van je verschijnen op het altes elefanten.
    Inderdaad een xvz 1300 ook heb ik plannen om in 2015 winter weer eens een noordkaap/primus borealis treffen trip te gaan maken.
    Zeg maar vooruit denken.hebewetover soon ( let op dat de gate ook smelte das wat ze daar doen met de kaaze in swiseland)misschien keje helepe je ben ook nog welles vurig.
    Grus G.ijsman

  • 31 Januari 2013 - 19:56

    Annemarie Boeles Place:

    De helft in deelnemers is ook de helft in kans op panne ! En toch heel veel te lachen.
    Dus leef je uit en ze zullen weten dat jullie zijn geweest ! Jammer dat ik geen motor heb.
    Anders had ik me zeker gemeld. ! Tijd zat in de winter, tenslotte. Ik kijk uit naar jullie reisverslagen.
    Groetjes Annemarie

  • 31 Januari 2013 - 23:47

    Erikjan:

    Hoezo kaf van het koren? Voorlopig heb ik een ernstig alcoholprobleem komend weekend.
    Ik ga jullie daarna zien ergens.......Vogezen?
    Naast de gebruikelijke winterattributen ook maar voor de zekerheid een duikpak mee.

    Ben trouwens benieuwd wie we gaan zien op Altes Elefantentreffen. Ben sowieso trouwens!

    De plannen van de Noordkaap is zeker waar we het zeker eens over moeten hebben.
    Wat mij betreft:'t Giet oan!

  • 01 Februari 2013 - 12:07

    Der Rudi:

    Dankzij het voortschrijdend technisch inzicht en correctief onderhoud wat iets meer inhoudt dan olie vervangen... ben ik er dus niet bij...
    Maar op het Altes ben ik er zeker en mogelijk nog met nog wat spannen uit Alphen!
    @ Annemarie: mogelijk komen Gerrie en ik vanaf het Alltes bij jullie ff langs voor 'n bakkie' :-)

  • 01 Februari 2013 - 23:27

    Janneke:

    Hi jongens,

    Na jullie zojuist uitgezwaaid te hebben, kwam ik tot ontdekking dat Ben zijn natte motorhandschoenen hier nog op de verwarming lagen. Hopelijk heb je een extra paar Ben! T'is maar effe dat je het weet. Ik zal ze koesteren en bij de tijd dat jullie terug zijn , zijn ze vast wel droog. Have fun!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Posterholt

MC

De "leden" van MC-Alzheimer maken meer dan eens bijzondere trips. Soms in de zomer, vaak in de winter, maar altijd per motor. Of het +40 C of -40 C is maakt daarbij niet zoveel uit. De "leden" van MCA kun je overal tegenkomen. Vanaf nu te volgen via waarbenjij.nu Zie ook mc-alzheimer.nl

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 218793

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 24 Februari 2015

Scandia Tour 2015

01 Februari 2013 - 10 Februari 2013

MCA into the ALPS 2013

17 Februari 2012 - 03 Maart 2012

MCA Alprally 2012

08 Februari 2011 - 19 Februari 2011

Skandia Toer 2011

24 Februari 2010 - 06 Maart 2010

The Great Scandiatour

23 Januari 2009 - 30 November -0001

MCA ALP-rally

Landen bezocht: