En het gaat weer gebeuren, de echte ALP rally 2013 - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu En het gaat weer gebeuren, de echte ALP rally 2013 - Reisverslag uit Posterholt, Nederland van MC Alzheimer - WaarBenJij.nu

En het gaat weer gebeuren, de echte ALP rally 2013

Door: Harry

Blijf op de hoogte en volg MC

23 Januari 2013 | Nederland, Posterholt

Het heeft even geduurd, zelfs zo lang dat ik getwijfeld heb of het door zou gaan en of ik mee zou gaan. Maar na lang en zeer doordringend zeuren, ben ik overstag gegaan. Het heeft toch zeker 57 seconden geduurd voor ze mij echt zover hadden dat ik mee zou gaan.
Dit jaar is nu definitief (hoe definitief is definitief bij de Alzheimers??) voor de Alpen gekozen. Er zou voldoende sneeuw liggen om het voor de mannen toch aantrekkelijk genoeg te maken om te gaan. Als er dan toch onder gaat liggen, moet het ook diep genoeg zijn.
De groep is helaas wel wat uitgedund door allerlei omstandigheden. laten we het maar op jeugdzaken houden.....wel is onze Ruud weer terug!! Geweldig nieuws dus, Ruud, ik ben blij met je!!! Weer een potentiële uitduwer/trekker er bij.
De groep is uitgedund tot Antonio de Roadcapitano, Ben d'r Bij, Ruud en Harry. We hopen van harte dat Eric Jan een dag of wat later aanhaakt, kan nooit moeilijk te vinden zijn, toch??
Dit jaar laat onze eigen G.ijsman verstek gaan vanwege wat interne verbouwingen. Succes Gijs!!
De route laten we nog even in het ongewisse (hetgeen eigenlijk betekent dat ik geen flauw benul heb), maar het lijkt er toch echt op dat we naar het zuid oosten trekken, de heuveltjes in. Tien dagen afzien dus, daar zie ik toch echt tegen op, niet te geloven!!!
Ik ga wel het sneeuwscooteren missen, of misschien kan het ook wel op de pistes aldaar, volgens mij zie je ons dan nog wel bij Hart van Nederland terug komen als we met vier sneeuwscooters de piste af komen zeilen, hoewel, persoonlijk denk ik dat juist omhoog gaan leuker is, eens zien wie er nu echt goed kan skieën!
We gaan het wel weer meemaken en hopelijk kunnen we ook nog de tijd vinden om zo nu en dan eens een verslag in elkaar te zetten, zodat de thuisblijvers met uitpuilende ogen en rode oortjes onze belevingen kunnen volgen. Overigens: als er nog aanhakers zijn: we vertrekken op 1 februari en zijn uiterlijk de tiende weer thuis! Uiteraard wordt je vooraf gescreend en zal de ballotage commissie moeten beslissen of het mogelijk is. Zo hebben we al tientallen aspiranten af moeten wijzen ivm een te serieuze opvatting... en achteraf kun je altijd nog zeggen dat het allemaal in scéne is gezet. Wie gelooft er nu vandaag de dag nog dat die Amerikanen voet op de maan hebben gezet tenslotte.
Wellicht dat ik nu wat doordraaf.....laat ik het maar hierbij houden dan.
Allemaal: voel je niet geremd en reageer als je de behoefte voelt, zou ik zo zeggen!

  • 23 Januari 2013 - 15:39

    Tjitte Nielsen:

    Na een echte Duitser net gezoend te hebben voor zijn verjaardag hoopt Harrie morgenmiddag zijn platformpje te verlaten. Geestelijk en mentaal is hij er helemaal klaar voor, dus aan werken is hij eigenlijk niet toe gekomen. Ook de wilde verhalen en foto's van zijn vorige avonturen zijn vaak de revue gepasserd maar nog enkele dagen en dan mag onze Harrie weer. Lekker de kou in op zijn motor met zijn vrienden van de M.C.A., niet te verwarren met het Medisch Centrum Alkmaar wat uiteindelijk wel het einddoel is. Wij hier aan boord wensen Harrie en zijn motor mafkezen veel plezier tijdens deze rit en we blijven ze op de voet volgen. Jongens veel succes met jullie strijd tegen de kou en . . . wij volgen het wel lekker in de warmte.

    Team L13-FC-1 (ofwel de senioren offshore tijgers)

  • 23 Januari 2013 - 16:10

    Henk:

    Harrewar dit zijn nu van die momenten dat ik bij me zelf denk waarom heb ik dat A tje niet op mijn rijbewijs staan. Kijk uit naar jullie avonturen, veel plezier en BLAZEN tijdens het spugen.................

    Henk

  • 23 Januari 2013 - 16:35

    Cor Lanser:

    Wie gelooft er nu vandaag de dag nog dat die Amerikanen voet op de maan hebben gezet tenslotte. ???
    Wat dacht je van een amerikaan die 7 keer de tour de france gewonnen heeft.

    VEEL PLEZIER MANNEN !!!!!

  • 24 Januari 2013 - 10:10

    Sidecarmaniac:

    Have a lot of fun !! You crazy bunch of cool guys.

  • 24 Januari 2013 - 10:23

    Harrie :

    Hallo jongens.

    Geweldig dat jullie ook dit jaar weer in de winter gaan toeren.
    Ik zie met verlangen jullie foto's en reisverslag tegenmoet.

    Harrie 2 de snurker

  • 24 Januari 2013 - 13:46

    G.ijsman:

    ik baal nu al en dan moeten ze nog gaan, heb van de week stadskanaal en omgeving wel achterstevoren op de stoep en in de auto gezet.maar het zit er echt niet in voor mij om skiërs van de berg te laten rollen van verbazing.zodra mijn tandjes weer vast staan zal ik volgend jaar de tandjes van mijn aandrijving ook weer inzetten.

    heb veel lol tijdens rijglijpartijen ik mis het op voorhand

  • 24 Januari 2013 - 13:59

    Dropshot:

    Veel succes met het nieuwe avontuur en hopelijk hebben jullie meer sneeuw als ons laatste avontuur naar spanje want bij Pinguinos hadden we alleen regen de stemming was er goed maar het was niet echt compleet door het niet winterse weer .Maak er wat moois van en ik kijk weer uit naar de verhalen en foto's
    gr kees

  • 24 Januari 2013 - 20:11

    Madeleine:

    Ben benieuwd of jullie allemaal op tijd klaar zijn met sleutelen want als ik het goed begrijp (nee ik lees al die heen-en-weer-mails niet, veul te veul) zijn de brommers er nog niet allemaal klaar voor... Ach, klaar of niet klaar, we zijn allemaal wel eens met een niet-al-te-best-voorbereide-motor op pad gegaan, altijd aangekomen en ook weer terug, dus het zal ook nu wel weer goed komen!

  • 24 Januari 2013 - 22:13

    Hulsky:

    Ga het een der volgende keren zeker proberen om langs / door de ballotage commissie te komen .Om zo mede op reis te geraken :)
    Tot die tijd hoor ik graag de tussenstand van alle 180 en 360 graden kapriolen!
    Have fun !

  • 24 Januari 2013 - 22:37

    Der Rudi:

    GVD, gaat het nu echt gebeuren dan?
    Afgelopen weekend tijdens m'n verjaardag de griep verzopen dus die hoeft niet meer mee ;-)

    Ik ga als de sodemieter mijn Viking Warrior in orde maken:
    - voetpakking rechter cilinder in orde maken
    - nieuw (lees: for racing use only) uitlaatsysteem eronder meubelen
    - beurt geven (de motor heren :-P )
    - nieuwe accu kabels monteren (oude opgerookt)
    Voor de rest is tie er klaar voor!!!!!

    Glijen maar

    owja, het is pas glad als MC Alzheimer niet meer boven komt :-D

  • 25 Januari 2013 - 08:53

    Esther:

    We zien weer uit naar de spectaculaire foto's en sterke verhalen.

    Erwin en Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

MC

De "leden" van MC-Alzheimer maken meer dan eens bijzondere trips. Soms in de zomer, vaak in de winter, maar altijd per motor. Of het +40 C of -40 C is maakt daarbij niet zoveel uit. De "leden" van MCA kun je overal tegenkomen. Vanaf nu te volgen via waarbenjij.nu Zie ook mc-alzheimer.nl

Actief sinds 14 Jan. 2009
Verslag gelezen: 638
Totaal aantal bezoekers 218744

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 24 Februari 2015

Scandia Tour 2015

01 Februari 2013 - 10 Februari 2013

MCA into the ALPS 2013

17 Februari 2012 - 03 Maart 2012

MCA Alprally 2012

08 Februari 2011 - 19 Februari 2011

Skandia Toer 2011

24 Februari 2010 - 06 Maart 2010

The Great Scandiatour

23 Januari 2009 - 30 November -0001

MCA ALP-rally

Landen bezocht: